‘Het Verhaal Achter de Foto’ (223)

nummer-732

Weer een leuk dagje achter de rug. Ik was een avondje in de Nieuwe Kolk in Assen. Ik was een beetje vroeg dus werd binnen gelaten en moest even wachten. Intussen heb ik alvast het een en ander klaargezet en opgebouwd. Ik had eerst een interview met Yentl en de Boer en we zouden een challenge gaan opnemen voor mijn nieuwe vlogprogramma. Ze hadden wat vertraging en kwamen iets later aan, maar toen ze er eenmaal waren even bijgekletst en eerst een interview opgenomen. Daarna deden we de Chubby Bunny Challenge, wat erg lachen was! Toen had ik even pauze en ben ik even wat gaan eten in de stad. Daarna had ik nog een leuk interview met Veldhuis & Kemper. Tot slot van de avond mocht ik de voorstelling van Yentl en de Boer gaan zien. Ik heb zo gelachen! Ik zat naast de directeur van de Nieuwe Kolk en die vond het ook erg grappig! Na afloop nog even kort gepraat en een drankje gedaan en toen naar huis! Het was een mooie avond!

Geef een reactie

