‘Het Verhaal Achter de Foto’ (214)

7 november 2015, een bijzondere datum. Het was namelijk de dag waarop de laatste Billy Elliot voorstelling gegeven zou worden. Eerst ben ik, toen ik toch weer in Scheveningen was, nog even de boulevard en de pier opgelopen en ik heb even ergens wat gegeten. Toen op naar het AFAS Circustheater. Ik had hem al eens gezien, maar ik vond hem zo gaaf en ik kreeg de kans om bij de laatste te zijn, dus dat heb ik zeker gedaan! En het was weer gaaf! Extra gaaf was de speciale toegift met alle Billy’s! Na afloop zag ik Humberto Tan nog en heb kort met hem gesproken en ging met hem op de foto en met bijna alle Billy’s! (Svenno van Kleij, Faas Jonkers, Roan Pronk, Jillis Roshanali, Wisse Scheele, Samuel Beau Reurekas, Tydo Korver en Nick van der Stroom). Ook zag ik Tony Neef en Anouk Maas nog even kort. Na afloop verbleef ik in een hotel vlakbij en de volgende ochtend ben ik weer naar huis gereist met de trein.

Geef een reactie

