‘Het Verhaal Achter de Foto’ (212)

nummer-698

De Popronde was in Assen en grote vriendin Kira Dekker trad ook op. Robin kon niet mee helaas omdat het te laat op de avond was en hij de volgende dag naar school moest, dus hebben we Kira aan het begin van de avond even kort ‘ontmoet’. Ik gaf haar de geprinte foto’s die ik van haar gemaakt had voor mijn examenexpositie en Robin en ik gingen met haar op de foto. ’s avonds ben ik nog wezen kijken bij het optreden en ik heb genoten. Speciaal voor mij zong ze mijn favoriete liedje van haar; ‘We Are Fine’. Nadat Kira klaar was ben ik nog bij Stef Classens wezen kijken, ook gaaf!

nummer-699

Geef een reactie

