‘Het Verhaal Achter de Foto’ (207)

13 september, de dag van de première van Grease in Tilburg. Na een treinreisje, ging ik vandaag in mijn eentje op pad om een reportage te maken. Ik bleef in een hotel in Den Bosch overnachten na afloop omdat ik de volgende dag ook weer een opname had staan.

De pers had een eigen ruimte in een foyer naast de hoofdfoyer, daar konden alle spullen neergelegd worden en stonden hapjes en drankjes klaar en was er een mogelijkheid om met laptop te zitten om alvast te monteren, artikelen te schrijven of foto’s te sorteren bijvoorbeeld. Vooraan lag een roze loper waar de pers kon staan om BN’ers te interviewen. Ik heb kort gesproken met Irene Moors, Antje Monteiro en Glennis Grace. Helaas kon de pers de voorstelling niet zien en werd het dus wachten in de eerder omschreven foyer, waar een warm buffet klaar stond. In de pauze gevraagd of ik met Irene Moors en Daphne Dekkers op de foto mocht en na de voorstelling mocht de pers bij het slotapplaus naar binnen om te filmen en daarna interviews te doen met de cast. Eerst interviews met Tommie Christiaan, Martijn Vogel, Joey Ferre, Mylène d’Anjou en René van Kooten en na het trapmoment in de grote foyer ook met Tim Douwsma en Vajèn van den Bosch. Na de afterparty kort te hebben beleefd met de bus naar het hotel om in te checken. Alleen voelde ik me vanaf de nacht niet zo lekker en heb ik besloten (omdat het de volgende ochtend minder ging) niet naar de andere opname te gaan en eerst in de hotelkamer te blijven om de reportage te monteren en ’s middags naar huis te reizen.

 

Geef een reactie

