‘Het Verhaal Achter de Foto’ (201)

Carlos en Floris Puts

Floris & Carlos Puts

Al sinds dat ik hoorde dat deze musical ging komen, wilde ik hem gaan zien. ‘Billy Elliot’. Al helemaal toen ik op de Uitmarkt in Amsterdam stond en die jongens die Billy spelen, zo talentvol zag stralen tijdens de Musical Sing-A-Long en opnieuw tijdens de Musical Awards. Ik boekte tickets en ging eindelijk naar het AFAS Circustheater in Scheveningen op 29 april. Na het kopen van het programmaboekje ben ik de zaal ingegaan. Ik had best wel een mooi plekje, helemaal vooraan, aan de zijkant. Ik kon helaas een klein gedeelte van het podium niet zien, maar het grootste gedeelte wel, wauw! Al in de eerste akte werd ik gepakt door het verhaal en Billy, deze avond gespeeld door Carlos Puts. Vooral bij het nummer ‘Kippenvel’ kreeg ik traanoogjes, wat ontzettend mooi gedaan! Deze musical is een mustsee! Na afloop heb ik de jongens Carlos en Floris gecomplimenteerd met hun mooie spel in de musical en we gingen nog even op de foto! Ik heb ontzettend genoten!

Geef een reactie

