‘Het Verhaal Achter de Foto’ (199)

Kira Dekker

Kira Dekker

Als eindexamenproject gebruik ik Singer-Songwriter Kira Dekker als hoofdpersoon. Ik wilde iets doen over waar ik van hou, muziek. Jong talent vind ik ook erg belangrijk om daar meer van te laten zien en horen, dus zo kwam ik bij Kira uit. Ze was meteen enthousiast toen ik haar vroeg. We hebben een aantal dagen samen gewerkt en wat hebben we gelachen. Zo was op 16 maart onze ontmoeting bij Boelie’s Pub in Winschoten waar we het interview deden. Op 7 april was ik aanwezig bij een bandrepetitie waar ik foto’s heb gemaakt. 11 april deden we een dagje Winschoten voor de foto reportage en op 14 april hebben we deze + een portretsessie afgerond.

Als presentje kreeg ik haar EP met een leuke boodschap erop! Kira wat hebben we gelachen!

Geef een reactie

