‘Het Verhaal Achter de Foto’ (198)

Sander de Heer

Sander de Heer

In het kader van mijn eindexamenproject vanuit mijn opleiding waarvoor ik Kira Dekker als hoofdpersoon gebruik, bezocht ik op 31 maart de radiostudio van NPO Radio 2 in Hilversum. Daar was Sander de Heer net klaar met zijn programma ‘De Heer Ontwaakt’. Ik ging hem interviewen over zijn mening over Kira. Na het interview hebben we ook nog even gebabbeld en hij heeft me nog een kleine rondleiding gegeven. Erg tof allemaal zo op de vroege ochtend! Jammer dat hij met zijn programma gaat stoppen, maar er komt vast weer iets nieuws voor hem aan!

Geef een reactie

