‘Het Verhaal Achter de Foto’ (155)

Pieter van der Zweep

Pieter van der Zweep

Ik kwam in contact met Pieter van der Zweep en vroeg hem of we namens VIPS TV konden komen filmen tijdens zijn Dinershow in Delfzijl. Dat vond hij een leuk idee. Zo gezegd, zo gedaan. Op 17 augustus ging ik samen met mijn ouders eerst naar mijn oma en oudtante en daarna reden we door naar Delfzijl, naar Pieter toe. Mijn ouders zijn nog rond gereden in Delfzijl terwijl ik een interview met Pieter deed en een gedeelte van zijn dinershow filmde. Pieter is ontzettend aardig en talentvol. Zijn stem kan je echt raken, vooral in de gevoelige nummers zoals; ‘Terug naar Jou’ en ‘Smoorverliefd’. Als we van hem niets meer gaan horen landelijk gezien, dan weet ik het ook niet meer.

1 reactie

    Trackbacks

    1. ‘Het Verhaal Achter de Foto’ (156) | Brian op de Dijk

    Geef een reactie

