‘Het Verhaal Achter de Foto’ (152)

Sjors van den Hoogen

Sjors van den Hoogen

Een tijdje geleden bedacht ik een nieuw programma concept voor VIPS TV. Ik vind talent een kans geven erg belangrijk en jong talent is vaak echt onwijs goed. Dus bedacht ik; ‘Zóóó!’, een programma waarin ik jong talent, vaak al bekend van een tv-serie, film, talentenjacht o.i.d., bezoek.

Voor de opnames van de eerste aflevering had ik weer een camera en statief van school geleend en Mart, een schoolgenoot, ging mee om te filmen. We reisden met de trein af naar Twello. Daar woont Sjors van den Hoogen, hij speelde Koen Kampioen in de gelijknamige ZAPP serie. We belden aan en stelden ons voor. We kregen wat te drinken en namen het draaiboek even door. Sjors en zijn moeder waren erg enthousiast over de plannen van de opnames. We begonnen met het opnemen van ‘het aanbellen’, vervolgens het interview in de woonkamer en op zijn slaapkamer en daarna de buiten opnames.

Buiten zou Sjors mij voor het bedachte luchtige grappige onderdeel ‘Brian leert..’ een voetbaltrick leren. Mensen die mij kennen weten dat ik absoluut niet kan voetballen, toch heb ik het gewoon gedaan en het was erg grappig vooral omdat het dus totaal niet lukte.

Binnen dronken we nog even wat en kletsen na en toen zijn we weer naar huis gereisd. Het was een erg leuke opnamedag.

Bekijk hier de aflevering van ‘Zóóó!’

Geef een reactie

