‘Het Verhaal Achter de Foto’ (1)

De meeste mensen die mij kennen, weten dat ik al jaren lang een verzameling heb. Niet zomaar een verzameling, maar een verzameling foto’s met bekende Nederlanders. Nu kwam ik op het idee om de verhalen achter die foto’s eens op mijn blog te plaatsen.

met Harry Vermeegen en Wim Jonk

met Harry Vermeegen en Wim Jonk

In 1998 ging ik samen met mijn ouders een dagje naar Volendam. Nu kan ik me daar niets meer van herinneren.  Wat mij verteld is, is dat mijn vader Harry Vermeegen en Wim Jonk zag lopen. Hij sprak ze aan en vroeg of mijn moeder en ik met ze op de foto zouden mogen. Hiermee was de eerste foto een feit. Daardoor kun je dus wel stellen dat het min of meer ‘de schuld’ van mijn vader is dat ik de verzameling ben begonnen.

Nu zullen sommigen zich misschien af vragen wat er nou zo leuk is een het maken van die foto’s en waarom ik dat doe. Mijn reden hiervoor is dat het leuk is het moment (concert, interview of toevallige ontmoeting) wat je met een bekend persoon hebt vast te leggen. Bovendien is het ook persoonlijker dan een handtekening vind ik.

Volgende keer weer een foto!

Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

